fredag 1 januari 2010

Ett nytt år

.. och så hade jag skapat en blogg åt mig själv.

Jag får väl se hur länge det håller.

Redan nu har jag bestämt mig för att det inte på något sätt ska kännas som ett tvång för mig att blogga. Jag gör det när jag får tid och lust, dvs det kommer antagligen komma perioder då jag skriver mer, och andra tillfällen då jag skriver lite eller inte alls.

Igår fyllde jag 20 år, och idag är det ett nytt decennium och första dagen i resten av mitt liv.

Vilken klyscha va? Men det stämmer. Mycket kommer nog hända i år som jag inte har varit med om förut. En av de största förändringarna sker nog på måndag. Då flyttar jag hemifrån.

Väldigt roligt och spännande, men också lite halvläskigt.


Gott nytt år vill jag önska dig som eventuellt kommer att läsa det här.
Jag hoppas att år 2010 blir lika bra för dig som jag hoppas att det blir för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar