söndag 1 januari 2012

Kreativitet under slutet av 2011

Jag hann pyssla en del under slutet av förra året, och här kommer ett litet "bildregn" över olika kort jag gjorde. Det är ganska många julkort, hur jag än planerar verkar det alltid bli så att jag sitter där sista helgen när de ska skickas och gör hur många som helst på en gång.. Det är tur att jag tycker att det är kul.

Det är inte alla julkort jag gjorde, eftersom jag tror att summan uppsteg till 25 stycken mot slutet, men en del av dem. Jag hoppas på att jag får tid att vara lite kreativ även år 2012 och att den nya lägenheten lämpar sig för pyssel. (Jag ber om ursäkt för att en del kort är roterade åt fel håll.. jag vet inte varför det blir så, för så ser de inte ut i min dator..)











Insidan av ett kort jag gjorde till en barnvälsignelse:


Födelsedagskort till pappa som fyllde år i december:


Ett kort till någon som fyllde 50. Tyckte att det var roligt att försöka använda sig av ganska lika färger:


Några av tonåringarna jag är ledare för var med och sjöng på en julkonsert jag besökte. Istället för blommor tillverkade jag små julpåsar. Det var kul att testa på, även om det tog lite lång tid. :)


Min syster fyllde också år under slutet av året. Här är ett kort som skickades iväg till henne:


1 kommentar: