måndag 2 januari 2012

Har krupit ihop med en filt i soffan framför tv:n.
Jag hade tänkt att det här skulle bli en riktigt ordentlig dag där jag skulle få mycket vettigt gjort. så blev det inte. Inte under gårdagen heller, men jag får väl passa på att vila nu innan jag börjar jobba.

Igår tittade jag på tv-serier och film i stort sett hela dagen, idag hade jag sovmorgon och fastnade framför tv:n ett tag igen. Men efter att ha sett ett antal avsnitt av diverse "du är vad du äter"-liknande program som råkade vara på tv kände jag det var dags att göra något, så jag tog en timmes promenad tillsammans med min kära syster. Det var trevligt med själva promenaden, men det här slaskvädret skulle jag ju kunna vara utan. Inte trevligt att bli blöt om fötterna.

Sen gick jag hem till mig där jag knappt har gjort något alls, lagade lite spenatsoppa, men mer än så har det inte blivit. Får se om jag lyckas göra något mer produktivt imorgon. :)

2 kommentarer:

  1. Gud vad trevligt att det är fler än vi som inte är imponerande aktiva. Bäst att passa på att ta det lugnt nu ju! Vi kan kalla det... uppladdning :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, jag håller med. Men jag har fortfarande det där lilla som gnager i mig och säger att jag borde göra något.. plugga eller städa eller.. ja. ;p Bieffekt av studier. ;)

    SvaraRadera