måndag 30 maj 2011

1,5 dagar kvar..

Nu är det definitivt inte långt kvar på den här terminen.
Imorgon vid klockan 12 ska vårt slutseminarium vara klart, och då blir det sommar för min del. Fast jag har ju förstås bestämt mig för att jag antagligen ska läsa en sommarkurs.. men det ignorerar jag någon dag till.

De senaste dagarna har jag och en kursare skrivit examinationsarbete ihop. Det har gått bra, speciellt efter att vi klippt och klistrat om allt ihop. Då lät det mycket vettigare. Skönt. Så får vi väl se hur det går imorgon när det ska opponeras på, eller nåt sånt. Det känns lite luddigt än så länge. Idag ska jag iväg till henne och så ska vi läsa igenom ett annat pars uppsats.

Men först ska jag strax baka bröd så att jag kan ha med det på mötet jag ska på ikväll.

Och ikväll kommer även bilder på mitt senaste kort som jag har tillverkat tror jag. Blev riktigt nöjd! Ha en fin dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar