onsdag 23 februari 2011

Har lite problem med bilder just nu, och övrigt kaos i mitt liv, så bilderna från Sthlms-resan får vänta någon dag.

Är mitt uppe i flytt och ny kurs, och bara det är kaos nog. Har dessutom eventuellt råkat göra en miss med elbolagen, men det återstår att se imorgon. Kanske har jag ingen el när jag kommer hem från universitetet imorgon kväll, och det känns sådär.

Just nu läser och läser och läser jag massor av kurslitteratur i rekordfart, allt för att försöka läsa ikapp till morgondagens seminarium. Ja, det kanske (eller ja, det var definitivt) dumt att åka till Sthlm mitt i en ny kursstart med massor att göra, men det var det värt. Ibland behöver man komma ifrån, och jag mådde verkligen bra av att tänka på annat om så bara för ett tag. Skönt att jag har tillmötesgående kurskamrater som inte blir jättearga.

Trevligt också att jag har så snälla föräldrar som hjälper mig med flyttandet. Pappa var här förut och hjälpte mig att flytta en bokhylla bland annat, så nu har jag den första möbeln i den nya lägenheten. Resten hoppas jag ska iväg i helgen.

Nu måste jag fortsätta plugga. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar