lördag 29 september 2012

Mot Gbg!

Sitter på tåget mot bok och biblioteksmässan i Gbg. Börjar bli hungrig, men jag kom mig inte för att handla något igår och pressbyrån öppnade inte innan jag gick på tåget.

Riktigt taggad, trots att vädret är sådär. Insett att jag får problem med att hinna se allt jag vill eftersom flera programpunkter krockar med varandra. Det blir nog bra trots allt.

Kollegan som skulle följa med fick förhinder, och personen jag tänkte möta i Gbg för att ha sällskap blev tvungen att jobba istället. Inser att det är första gången jag åker någonstans helt själv, utan att ha som mål att möta någon annan vill säga. Tror inte att jag har besökt en annan stad och upptäckt den för mig själv förut. Känns ovanligt.

2 kommentarer:

  1. Kul! Jag har sagt så många gånger att jag vill åka på den mässan, men hittills har det inte blivit av.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har velat åka sen högstadiet typ. Det var gigantiskt! Och massor av folk! Och typ svårt att veta var man varit för det var flera hundra montrar. Men jag kan tänka mig att det kan vara trevligt att åka två dagar så man slipper gå så mycket på en dag.

    SvaraRadera