torsdag 29 mars 2012

Man skulle ju kunna tycka att det vore dags att lägga upp nya bilder här på bloggen.
Det skulle jag gärna vilja. Tyvärr har jag lämnat in min iPhone på lagning och har bara använt den för att ta kort. Har inte använt min vanliga digitalkamera på månader, det kanske är på tiden att göra det. :)

Datorn är lite på upphällningen också och samarbetar tyvärr inte hela tiden.. är lite orolig över en eventuell kollaps. (Men är väldigt glad att det inte skedde under uppsats-skrivandet i höstas).

Det är fortfarande väldigt mycket jobb, och inte mycket tid över till annat..
Men på lördag blir det pysselmässa i Västerås, toppenkul!

3 kommentarer:

  1. Oh, sikken fin bakgrund du har fått!

    SvaraRadera
  2. Den 29:e mars är jättelänge sedan... säger jag och tycker att det är hög tid för en uppdatering här. Med bilder! :)

    SvaraRadera
  3. Absolut Mossfolk!
    Jag har materialet men ingen dator, den har dött. Kan inte blogga bra med mobilen.. Men jag köpte en ny dator igår som jag ska installera nu!

    SvaraRadera