lördag 23 februari 2013

Jag hade nästan gett upp hoppet om att skriva här igen, men någonstans där inom mig finns behovet av att få skriva ner mina tankar. :-)

Februari är nästan över och jag hoppas att så gäller alla sjukdomar också. Än så länge har jag varit rejält förkyld, haft feber och magsjuka. Träningsmotivationen ligger inte på topp just vid de tillfällena trots att jag siktar på att skärpa till mig på den fronten. Promenader på jobbrasten blir det trots allt. Men med all sjukdom har jag å andra sidan haft tid att se väldigt mycket på tv-serier. Alla vänner-avsnitt har jag hunnit se och lite kriminalserier. Nåja, har inte behövt vara hemma jättemycket från jobbet trots allt, lyckas hålla mig på en sådan nivå att jag ändå kan jobba.. (Bortsett från feber och magsjuka)

Vintern håller sig också kvar, har tröttnat på den och vill ha vår nu. Håller på som bäst där hemma och "vårstädar". Rensar varenda liten låda i omgångar (det tar sådan tid!) i förhoppningen om att bli av med sådant jag inte behöver.. Byter gardiner, dukar, rengör ugn och spis och fläkt och sånt (knappt så jag vill använda dem nu när de är så rena..) Och idag köpte jag nya krukväxter. Är i lite behov av förändring helt enkelt. :-)

Så ligger det till just nu i alla fall. Nu blir det snart melodifestivalen med några vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar