fredag 15 juni 2012

Kort och flygdag

Okej, när jag använder appen för att blogga hamnar alla bilder på slutet av inlägget. Men det är ändå bättre än att inte blogga alls anser jag.

Bland följande bilder finns ett kort jag gjorde till en nybliven 30-åring. Fick möjlighet att prova nya stämplar, det var kul. :)

De andra bilderna kommer från Malmens flygfält utanför Linköping. Där var jag nämligen med familjen för snart tre veckor sedan eftersom min syster gärna ville dit. Försvaret hade en flygdag där med uppvisningar i luften. Sen fanns det många saker att se på marken också, försvaret ville väl marknadsföra sig så mycket som möjligt. :P Vi gick in i stora militärflygplan, testade flygsimulatorer, var på ett flygmuseum och såg massor av människor. Det var lite trist väder med blåst och regn tyvärr, men det gick bra ändå. Lite häftigt var det allt att se de duktiga piloterna flyga runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar